Karantinas ir nuotolinis mokymas – iššūkis, kurį privalu įveikti

Per pastarąsias dienas, kai mokiniams vedamos pamokos nuotoliniu būdu, Šiaulių apskrities vaiko teisių apsaugos skyrius (VTAS) gauna pranešimų iš mokyklų, kad mokiniai nesijungia prie nuotolinių pamokų.

„Praėjusią savaitę gavome vienos Šiaulių rajono mokyklos pranešimą, kad mokinys vengia nuotoliniu būdu dėstomų pamokų ir neprisijungia. Susirūpinome ir ėmėme aiškintis situaciją, susisiekėme su šeima ir vaiku. Vaikas negalėjo paaiškinti, kodėl jis neprisijungė prie nuotoliniu būdu dėstomų pamokų. Vaiko motina teigė, jog mato, kad sūnus sėdi prie kompiuterio, bet ką jis ten veikia, nepažiūrėjo, nes pati nesupranta“, – sako Šiaulių apskrities VTAS patarėja Šiaulių rajone Edita Pleškaitė.

Pasak patarėjos, po to, kai imta aiškintis situaciją, kodėl Šiaulių rajono mokinys neprisijungia prie nuotolinių pamokų, pranešimų daugiau negauta, todėl galima daryti išvadą, kad mokykla su mokiniu problemą išsprendė ir vaikas mokosi. Anot jos, nepilnametis, kuris vengė nuotolinių pamokų, kompiuterį turi.

 Šiaulių apskrities VTAS patarėja Kelmės rajone Vaida Linikienė sako, kad teko pasidomėti ir atveju, kai nepilnametis skundėsi, kad vaizdo konferencijų pamokos jam nesuprantamos ir labai sunku suvokti bei atlikti namuose užduodamas užduotis. Mokinys prie nuotolinių pamokų jungėsi, stengėsi mokytis, tačiau labai išgyveno, kad tokiu būdu nesiseka mokytis, nes nėra tinkamai išaiškinama, o namuose sunku suprasti.

„Mokyklą paraginome imtis visų priemonių, kurios padėtų vaikui mokytis ir išmokti dėstomą dalyką“, – sako Šiaulių apskrities VTAS patarėja Kelmės rajone V. Linikienė.

Pasak patarėjų, švietimo įstaigos turi darbo instrumentų, kaip motyvuoti vaikus mokytis ir kiekvieną situaciją reikia vertinti individualiai, o vaiko teisių gynėjai reaguoja, kai galimai pažeidžiamos vaiko teisės.

Silva ŠIMKEVIČIENĖ

Šiaulių apskrities vaiko teisių apsaugos skyrius

Viešųjų ryšių ir komunikacijos skyrius Šiaulių apskrityje

Asociatyvi nuotr.

Total
0
Dalinasi
Related Posts