Siekiant valdyti koronaviruso infekcijos (COVID-19 ligos) plitimo riziką, darbdaviams, esant galimybėms, ir toliau rekomenduojama leisti darbuotojams dirbti iš namų. Tais atvejais, kai nuotolinis darbas neįmanomas, patariama apsvarstyti galimybes darbą atnaujinti etapais, taip pat rekomenduojama, kad fizinėse darbo vietose nedirbtų rizikos grupėje esantieji, t. y. vyresni nei 60-ties metų, sergantys lėtinėmis ligomis.
Įstaigų, įmonių, organizacijų vadovai turėtų užtikrinti, kad įstaigoje dirbtų tik sveiki darbuotojai, neturintys ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų, ūmių žarnyno infekcijų ir kitų užkrečiamųjų ligų požymių. Darbuotojų sveikata turi būti nuolat stebima.
Darbo vietos turėtų būti įrengtos taip, kad tarp darbo vietų būtų ne mažesnis kaip 2 metrų atstumas arba darbo vietos turi būti atskirtos pertvaromis. Siekiant užtikrinti, kad kuo mažiau darbuotojų dirbtų toje pačioje patalpoje, darbo vietas rekomenduojama įrengti posėdžių salėje, valgykloje, kitose iki tol nenaudojamose įstaigos patalpose.
Be to, turėtų būti apribotas darbuotojų kontaktas, taip pat sureguliuotas darbuotojų pertraukų laikas, siekiant sumažinti žmonių, kurie vienu metu dalijasi kavine, personalo kambariu ar virtuve, skaičių.
Esant poreikiui, susirinkimai, pasitarimai turėtų būti organizuojami nuotoliniu būdu.
Šalia įėjimų į įstaigą ir įstaigos patalpose turėtų būti sudaryta galimybė rankų dezinfekcijai, patalpos turėtų būti vėdinamos ne rečiau kaip 1 kartą per valandą plačiai atidarius langus.
Dažnai liečiamus paviršius (durų rankenas, laiptinės turėklus, elektros jungiklius, kėdžių atramas ir kita) rekomenduojama valyti paviršiams valyti skirtu valikliu ne rečiau kaip 2 kartus per dieną. Patalpų valymas ir dezinfekcija atliekami vadovaujantis Sveikatos apsaugos ministerijos (SAM) parengtomis rekomendacijomis.
SAM inf.