Prenumeratoriai nepatenkinti pašto naujovėmis

dav

Kuršėnų miesto gyventojai karantino laikotarpiu negalėjo užsiprenumeruoti savo mėgiamų leidinių. „Lietuvos paštas“ vadina tai nesusikalbėjimu. Tačiau jau kelis mėnesius galiojančia tvarka nepatenkinti ir kaimų gyventojai.

Liko be spaudos

Į redakciją paskambinusi „Kuršėnų krašto žinių“ skaitytoja pasiguodė, kad vieną mėnesį buvo likusi be savo mėgiamų leidinių.

„Anksčiau laikraščius bei žurnalus užsiprenumeruodavau privačioje spaudos platinimo tarnyboje. Kai nebeliko šios platinimo tarnybos, pašte pradėjau prenumeruoti ne tik „Kuršėnų krašto žinias“, bet ir kitus leidinius. Nuo Naujųjų metų laiškininkė pasakė, kad nebeužsuks užprenumeruoti leidinių ir liepė pačiai eiti į Kuršėnų paštą. Taip ir darydavau. Prasidėjus karantinui Lietuvoje pabandžiau pratęsti prenumeratą. Užsakė visus laikraščius, išskyrus „Kuršėnų krašto žinias“. Pašto darbuotoja aiškino, jog šis leidinys neprenumeruojamas“, – aiškino moteris.

Garbaus amžiaus mūsų laikraščio skaitytoja, gyvenanti Gedimino gatvėje Kuršėnuose, guodėsi, kad jai, sunkiai vaikščiojančiai, yra sunku pačiai nueiti į paštą.

„Anksčiau laiškininkė užeidavo kiekvieną mėnesį ir užprenumeruodavo laikraščius. Dabar laiškininkė po namus nevaikšto, o norint užsisakyti laikraštį, tenka prašyti kaimynų, kad šie nueitų į paštą. Karantino laikotarpį mėnesį buvau be spaudos, nes bebuvo kam nueiti iki pašto ir užsakyti laikraščių“, – sakė moteris.

Kaimuose gyventojai irgi nepatenkinti

Sulaukta laikraščio skaitytojos skambučio ir iš Šiupylių kaimo. Skambinusi moteris pasakojo, kad norint išsikviesti mobilųjį laiškininką į namus, kad prasitęstum prenumeratą, reikalinga didžiausia kantrybė.

„Paskambinus nurodytu telefonu, reikia laukti ne vieną ir ne dvi minutes, klausyti muzikos ir atsiprašymo žodžių, kad visi operatoriai užimti. Matyt, kažkam tai naudinga, kad žmonės kuo daugiau prakalbėtų telefonu. Susijungus su pašto darbuotoja, kai kada net pritrūksta kantrybės aiškinti, kur toks Šiupylių kaimas yra, nes į skambučius atsakantys kai kurie darbuotojai net nesusigaudo geografijoje“, – piktinosi moteris.

Tai, kad gyventojai nėra patenkinti dabartine „Lietuvos pašto“ įvesta tvarka, sakė ir Gruzdžių seniūnijos darbuotoja.

„Į Gruzdžius mobilus laiškininkas atvažiuoja kasdien, 12 valandą. Ir čia būna iki pusės pirmos. Tačiau, jei yra žmonių, o ypač, mokesčių mokėjimo dienomis, būna iki tol, kol atleidžia visus klientus. Kaimuose žmonės piktinasi, kad sunku prisiskambinti duotu bendruoju telefonu, nes gana ilgai tenka laukti atsiliepiant. Jei žmonės neprisiskambina, kas gali atvažiuoja į Gruzdžius“, – pasakojo seniūnijos darbuotoja.

Padėti nepasisekė

Sulaukta ir daugiau panašių nusiskundimų.

Dar sausio pabaigoje viena kuršėniškė redakcijai skundėsi, kad negali užsisakyti „Kuršėnų krašto žinių“.

Tuomet redakcija pabandė pagelbėti skaitytojai. Paskambinus bendruoju telefonu, maždaug po 10 minučių atsiliepusi darbuotoja pirmiausia užsirašė norinčios spaudą užsisakyti moters duomenis, tačiau pokalbio metu paaiškėjo, kad laiškininkė pas ją neateis, o pačiai skaitytojai teks eiti į paštą. Kaip tai padaryti sunkiai vaikščiojančiai 83-ejų metų kuršėniškei, darbuotoja paaiškinti negalėjo, o tik tvirtino, jog tokia paslauga Kuršėnuose neteikiama.

Vadina nesusipratimu

Po paskutinių skaitytojų skundų, kai Kuršėnuose gyvenantys skaitytojai negalėjo užsiprenumeruoti spaudos leidinių, redakcija kreipėsi į AB „Lietuvos paštas“.

Buvo sulaukta Klientų aptarnavimo grupės specialistės Simonos atsakymo.

Savo atsakyme ji rašo: „Atsiprašome už nesklandumus, su paštu išsiaiškinome, jog pašte užsako

visus norimus leidinius, dar nebuvo tokio nesusipratimo. Galbūt įvyko

nesusikalbėjimas“.

AB „Lietuvos paštas“ savo tinklalapyje teigia, kad spaudą galima užsiprenumeruoti pas mobilųjį laiškininką, kai šis paslaugas teikia atvykęs į kliento namus, kai mobilusis laiškininkas klientų laukia specialioje paslaugų teikimo vietoje numatytu laiku, kuris yra nurodytas ant viešai naudoti skirtos (geltonos) pašto dėžutės, o tiksli laiškininko paslaugų teikimo vieta nurodoma seniūnijos skelbimų lentoje.

Nors bendrovė teigia, kad laiškininko iškvietimas nieko nekainuoja, tačiau paskambinus telefonu ir belaukiant atsiliepiant operatoriaus, piniginė gali patuštėti.

Spaudą taip pat siūloma prenumeruoti internetu, per bendrojo informacijos telefono operatorių ar parašius elektroninį laišką ir atlikus bankinį pavedimą.

Tačiau ar kaimuose bei mažuose miesteliuose vyresnio amžiaus žmonės turi internetą, moka dirbti kompiuteriu? Ar daug kas iš vyresnių kaimo žmonių moka naudotis elektronine bankininkyste? Ne visi turi ir šalia gyvenančius artimuosius. Ar apie tai įgyvendinant naujoves pagalvojama? Panašu, kad ne…

Rimantas PETRAVIČIUS

Sauliaus JUŠKEVIČIAUS nuotr.

AB „Lietuvos paštas“ nuotr.

Total
0
Dalinasi
Related Posts