Kuršėniškiai rašo ,,Kas tai? Abejingumas, kompetencijos stoka ar eilinis biurokratizmo pasireiškimas?

Senjoras Anupras, kaip ir visi pagyvenę žmonės, mėgsta pasivaikščioti, o tuo pačiu ir nuvyksta apsipirkti į parduotuvę.  Rugpjūčio 10-os dienos popietę, apie 14.00 val. pėdina Anupras Daugėlių gatve link “Aibės” parduotuvės…

Likus apie 30 metrų, kelią užkerta matomai vėtros nulenktos ant šaligatvio dvi solidžios dekoratyvinių pušų šakos. Praeiti gana sunku – arba eik į važiuojamąją dalį, arba bandyk pralysti per medžių tankumyną…

Anupras , pasitikėdamas komunalininkais, ,,atkasa” Aplinkos tvarkymo ir priežiūros padalinio telefono numerį. Skambina, paaiškina situaciją… Tačiau… Valdingas vyriškas balsas įspėja, jog tokiu atveju pirmiausia būtina kreiptis į seniūniją, kadangi tik pastaroji jiems paveda darbus. Pastebėjus, jog tokie darbai privalomi atlikti komunaliniam ūkiui, pasiūloma ,,nekelti balso”… 

Na, Anupras pasijuto tarsi ,,gavęs mazginiu per snukį”…  Ką darysi, skambina į seniūniją. Susisiekia su seniūno pavaduotoja  gerb. G.Karkaliene… Pastaroji labai nustemba sužinojusi, jog komunalininkai reikalauja atlikti papildomas informavimo procedūras, tarsi čia vyktų atominės jėgainės atidarymas…

Pavaduotoja žodį ištesi , maždaug po 20 minučių automobiliu atvyksta pora vyrukų, kurie be jokių ,,išvedžiojimų” kliūtį pašalina…

Argi kam nors reikalingos tokios laiką tempiančios ,,perskambinimo” procedūros? Kam ir kokia iš to nauda? Argi ir komunalinio ūkio darbuotojai, prižiūrintys bei valantys šaligatvius, priversti taip pat  eiti kryžiaus kelius, vietoje to, kad tiesiogiai informuotų savo vadovybę ,o pastarieji imtųsi atitinkamų priemonių?

Motyvacija, jog seniūnija užsako darbus čia netinkama, tiesiog yra perteklinė, nes atlikus, kad ir nedidelį, nenumatytą darbą galima jį teisingai ,,užaktuoti”, ko pasėkoje ir bus apmokėta… O gal čia paprasčiausiai trūksta noro, atlikti darbą tinkamai?

Anupro pasakojimą užrašė kaimynas Antanas…

Asociatyvi nuotr.

Total
0
Dalinasi
Related Posts