Visoje Lietuvoje dėl koronaviruso pradėtas nuotolinis mokinių ugdymas neaplenkė ir meno, sporto ir neformalaus švietimo įstaigų.
Kuršėnų meno mokykla susidūrė su dideliu įššūkiu, kurio mokykloje niekada nėra buvę. Tai – nuotolinis mokymas. Mokytojai ir administracija diskutavo ir tarėsi dėl IKT programų taikymo, tvarkaraščių sudarymo, sinchroninio jungimosi dažnumo.
Meno mokyklos direktorius Ramūnas Snarskis akcentavo, jog nuotolinio ugdymo startas kovo 30 dieną su pirmosiomis pamokomis pavyko sėkmingai. Mokyklos vadovai ir mokytojai taip pat nuotoliniu būdu nuolat bendrauja ir išsiaiškina kilusias problemas.
Vienas iš pagrindinių iššūkių – kokią programą pasirinkti, kokius metodus taikyti? Susitarta, kad internetinėje svetainėje kiekvienam mokytojui suformuojami aplankai, kur talpinama medžiaga mokiniams, užduotys. Taip pat naudojamos socialinių tinklų programėlės.
„Labai noriu padėkoti Savivaldybės Švietimo ir sporto skyriui, kurie teikią įvairią pagalbą, padeda. Kalbant apie mokytojų darbą, tai pamokų laikas išsitęsia, vienu metu jungiasi daug mokinių ir mokytojų, todėl internetinis ryšys ne visada būna geras, trūkinėja garsas. Bet tai ne kliūtis, nes naudojami garso ir vaizdo įrašai ir visada galima atsisukti, pakartoti,” – pažymėjo Kuršėnų meno mokyklos direktorius R. Snarskis ir pridūrė, jog toks nuotolinis darbas kažkada baigsis ir galvojama surengti išmoktų kūrinių pristatymą-koncertą, kai mūzos vėl pasklis po Kuršėnų meno mokyklą.
Zigmas RIPINSKIS
Meno mokyklos nuotr.