116 proc. – tiek pernai išaugo nealkoholinio alaus pardavimai „Siemens“ arenoje. Tai signalizuoja, kad alaus vartojimo kultūra ir įpročiai Lietuvoje keičiasi, o valdžios nepasitikėjimas žmonių sąmoningumu buvo perdėtas.
Žiūrovus traukė krepšinis
2017 m. „Siemens“ arenai buvo sėkmingi – ji sulaukė 365 tūkst. lankytojų, beveik dešimtadaliu daugiau nei 2016-aisiais.
„Praėję metai buvo neblogi – vyko daugiau renginių, lankytojus itin traukė krepšinio varžybos“, – sako arenos vadovas Andrius Žiauberis.
Anot jo, daug žiūrovų pritraukė ne tik tokių žvaigždžių kaip „Kings of Leon“ pasirodymas, bet ir atgimstantis „Lietuvos ryto“ krepšinio klubas – sirgaliai čia jau renkasi stebėti ne tik Europos taurės, bet ir LKL varžybų.
Perlenkė lazdą
Arenai gėrimus tiekiančios įmonės „Švyturys–Utenos alus“ duomenys rodo, kad padidėję lankytojų srautai gerokai pakėlė ir arenoje parduodamų gėrimų kiekį – jis augo 27 proc. Esminė tendencija – itin populiarėja nealkoholinis alus. Pernai tokio alaus arenoje parduota net 116 proc. daugiau.
„Augimo skaičiai tikrai neblogi, tačiau jie atitinka bendrą tendenciją – žmonės vis dažniau renkasi nealkoholinį alų tiek arenose, tiek parduotuvėse, tiek baruose. Žmonių akyse jis tapo savarankišku gėrimu, o ne „kompromisiniu“ alumi.
Šį pokytį siečiau su 2 priežastimis: auganti alaus kultūra – žmonėms svarbu ne alkoholio koncentracija, o skonis bei didėjanti atsakomybė. Beje, reikia pastebėti, kad šie pokyčiai įvyko dar iki metų pradžioje įsigaliojusių draudimų – tai dar vienas iš galybės požymių rodančių, kad įvedant itin griežtus draudimus lazda buvo perlenkta“, – įsitikinęs „Švyturys–Utenos“ alus vadovas Rolandas Viršilas.
Atsakomybę skatina ir klubas
„Švyturys–Utenos alus“ taip pat yra ir pagrindinis krepšinio komandos „Lietuvos rytas“ rėmėjas. Sirgalius į areną susigrąžinusio klubo direktorius Darius Gudelis sako, kad atsakingas alkoholio vartojimas – viena pagrindinių žinių, kurią komunikuoja klubas. Neseniai komanda išplatino ir vaizdo įrašą, kuriame krepšininkai ragina nesėsti už vairo išgėrus.
„Mūsų varžybų lankomumas jau pagerino Europos taurės sezono rekordą – jaučiame bei vertiname sirgalių paramą ir palaikymą. O kartu negalime nesidžiaugti, jeigu mūsų pastangos skatinti atsakingą alkoholio vartojimą duoda vaisių“, – sako klubo vadovas.
Anot jo, klubo vadovybė turi ambicingų planų, todėl sirgaliams nei reginių, nei gerų emocijų pritrūkti neturėtų.
https://www.youtube.com/watch?v=oYdPkhh6S1c
Daugiau informacijos:
Giedrius Galdikas
+370 620 44970
giedrius.galdikas@vipcommunications.lt