Reaguodamas į šią vasarą vis opesnę lėktuvų vėlavimų problemą bei siekdamas apsaugoti savo poilsiautojus nuo nemalonių patirčių, taip pat atsižvelgdamas į vakar pateiktas Turizmo departamento rekomendacijas, tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ informuoja apie „Klientų paskyrą“, kurioje pateikiama nuolat atnaujinama informacija apie kelionės detales, tarp jų – ir skrydžius.
„Asmeninėje „Kliento paskyroje“ pateikiama informacija apie turisto įsigytą kelionę, t. y. prisijungęs prie savo paskyros, keliautojas gali matyti kelionės užsakymą, mokėjimus ar atsispausdinti kelionės dokumentus, taip pat pateikiama informacija apie šalį, į kurią vykstama, ekskursijas, galima pasitikrinti skrydžio laikus ir kitas svarbias detales“, – sakė „Tez Tour“ Ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriau vadovė Inga Aukštuolytė.
Naudotis ar nesinaudoti šia kelionių organizatoriaus suteikiama galimybe nusprendžia pats keliautojas. Pasirašydamas „Tez Tour“ turizmo paslaugų teikimo sutartį, turistas gali pasirinkti būdą, kaip jam bus suteikiama visa reikalinga informacija – iš kelionių konsultanto, per kurį įsigyjama kelionė, ar per „Kliento paskyrą“, kuomet visą informaciją apie užsisakytą kelionę turistas gaus ir valdys pats, savarankiškai.
„Vis dėlto gana dažnai susiduriama su problema, kuomet klientai nurodo neteisingus kontaktinius duomenis, pavyzdžiui, savo elektroninį paštą ar telefoną, ir tuomet prarandama galimybė susisiekti su turistu iš anksto bei sumažinti jo galimai patirsiamus nepatogumus“.
Vakar Turizmo departamente išplatintame spaudos pranešime taip pat akcentuojama būtinybė pateikti teisingus kontaktinius duomenis: „Svarbu sudaromoje kelionių sutartyje pateikti savo tikslius kontaktinius duomenis, pvz., mobilaus telefono numerį, elektroninio pašto adresą, ypač tais atvejais, kai sutartis sudaroma ne tiesiogiai su kelionių organizatoriumi, o per kelionių pardavimo agentą. Tuomet skrydžio vėlavimo atveju turistai operatyviau gaus informaciją ir galės nevykti į oro uostą iš anksto (tai ypač aktualu atvykstantiems į oro uostą iš kitų miestų).“
„Jei tik yra galimybė, norime paskatinti poilsiautojus būti sąmoningus ir patiems taip pat prisidėti prie tik gerų savo atostogų įspūdžių. „Klientų paskyra“ suteikia galimybę patiems operatyviau reaguoti į kintančią situaciją ir taip apsisaugoti nuo nepageidaujamų patirčių, kylančių dėl pačių įvairiausių priežasčių“, – sakė I. Aukštuolytė.
Daugiau informacijos:
Inga Aukštuolytė
„Tez Tour“ Lietuvoje ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė
Mob. +370 616 23 556
El. p. inga@teztour.lt