Sutemoms apgaubus Kuršėnų miestą, vėlyvą antradienio
vakarą, Pramonės ir Daugėlių gatvėmis gabentas sunkiasvoris krovinys.
Limarko grupės kompanija „Baltkonta“ UAB iš Klaipėdos uosto į Vilnių gabeno 200 tonų svorio transformatorių. Didžiausia problema buvo iš Pramonės gatvės įsukti į Daugėlių gatvę. Keletą platformų tempiantis sunkvežimis pirmiausia kirto Daugėlių gatvę. Prikabinus sunkvežimį prie galinės platformos, bandyta išvažiuoti iš Pramonės gatvės į Daugėlių gatvę, Manevras užtruko apie 20 minučių ir baigėsi sėkmingai. Kol vyko įsukimo operacija, eismas Daugėlių gatve buvo blokuotas sunkiasvorį krovinį lydinčių automobilių.
Pasak „Baltkonta“ UAB direktoriaus Kęstučio Kairio, tai jau antras sunkiasvoris krovinys, kuris gabenamas per Daugėlius. Pavasarį šiuo keliu taip pat buvo gabenamas transformatorius.
„Dėl tiltų autostradoje konstrukcijų vietoje 300 kilometrų tenka įveikti beveik 800 kilometrų, kol tokie sunkūs kroviniai pasiekia kelionės tikslą Vilniuje“, – sakė direktorius.
Pasak jo, vakar, ketvirtadienį, krovinys pasiekė Kupiškį.
Tai buvo antrasis sunkiasvoris krovinys, kuris buvo gabenamas pačiu sunkiausiu maršrutu Lietuvoje. Maršruto ilgis siekia 770 kilometrų. Krovinys didesnius miestus ar miestelius stengiasi kirsti vėlai vakarais ar naktį, kai mažesnis judėjimas gatvėse.
„Kuršėnų krašto žinių“ inf.