Jau ne vienerius metus Daugėlių gatvės gyventojai vargsta dėl po smarkesnio lietaus važiuojamojoje kelio dalyje besikaupiančio vandens. Šioje gatvėje, kaip ir daugelyje Kuršėnuose, nėra įrengtos lietaus vandens kanalizacijos. Tačiau prasidėjus sniego tirpimui, nepraeinami tapo ir šaligatviai.
Nei praeiti, nei pravažiuoti
Savaitės pradžioje į darbą ar namo skubantys Daugėlių gyventojai patyrė nemažai nemalonumų. Dėl staiga pradėjusio tirpti sniego bei miestą užgriuvusio stiproko lietaus šaligatviai žmonėms tapo tikru išbandymu.
„Šaligatvyje tyvuliavo didžiulės balos Jas apeiti buvo sunkoka, nes šonuose buvo dar ganėtinai slidu. Žmonės ėjo važiuojamąja kelio dalimi, rizikuodami pakliūti po pravažiuojančių mašinų ratais. Galima suprasti,kad tai nesitęs amžinybę, tačiau niekaip nesuvokiama, kodėl seniūnija nepasirūpina šio šaligatvio sutvarkymu. Juk juo vaikšto nemažai žmonių. Planuojami kažkokie utopiniai projektai apie pėsčiųjų tilto per Ventą pastatymą, tačiau nepasirūpinama viso kvartalo žmonių saugumu“, – piktinosi į redakciją paskambinusi moteris.
Pasak vieno Daugėlių gyventojo, Daugėlių gatvę jau senokai reikėjo remontuoti, įrengti normalius šaligatvius, o dabar visos lėšos kišamos į Kuršėnų miesto centrą, tačiau pamirštamas miesto pakraštys.
Gatvėje telkšo balos
Į redakciją paskambinę Daugėlių gatvės 68-ojo namo gyventoja vėl pasibėdavojo, jog automobilius
priversti statyti į balas.
„Nesvarbu ar žiema, ar vasara, tačiau mūsų automobiliai plaunami ir iš viršaus, ir iš apačios. Pravažiavus Pramonės gatvę, Daugėlių gatvėje yra didelis nuolydis. Todėl po smarkesnio lietaus ar tirpstančio sniego vanduo garmėte garma į apačią, kur mūsų automobilių stovėjimo aikštelė. Čia dažnai tyvuliuoja didžiulės balos Balos telkšo ir ties kitoje gatvės pusėje esančiais privačiais gyvenamaisiais namais, autobusų stotele, apsemia įėjimą į 61-ojo namo kiemą ir jame įsikūrusią parduotuvę. Apie tai jau kalbame ne vienerius metus, tačiau jokio rezultato. Kiekviena valdžia pažada sutvarkyti, tačiau pažadai taip ir lieka pažadais“, – piktinosi į redakciją paskambinęs daugėliškis.
Dėl skęstančios balose Daugėlių gatvės skambinę gyventojai sakė, kad dažnai yra išmaudomi pravažiuojančių automobilių.
„Palijus nei saugiai į parduotuvę kitoje gatvės pusėje, nueisi, nei į autobusų stotelę, nes koks nors automobilis gali aptaškyti purvinu vandeniu nuo galvos iki kojų“, – aiškino į redakciją paskambinusi senjorė.
Pasak moters, nuo pat Pramonės gatvės pakraščiuose yra padaryti grioveliai, kuriais vanduo ir garma į apačią.
Žmonės tvirtino, kad daugiausia lėšų skiriama tik miesto centro gražinimui, o Daugėliai lieka užmirštu Kuršėnų miesto kampeliu, kur net ir niekada asfalto nemačiusios gatvės tampa asfaltuotomis popieriuose.
„Kiek dar tai tęsis? Kodėl valdžia mus prisimena tik per rinkimus?“, – klausė žmonės
Rekonstrukcijos teks palaukti
Pasak savivaldybės administracijos Turto valdymo skyriaus vedėjo pavaduotojo Alvydo Žirgulio, Daugėlių gatvės rekonstrukcijos projektas yra jau paruoštas.
„Jame numatyta sutvarkyti gatvės dangą, įrengti lietaus kanalizaciją, sutvarkyti, o kur nėra – įrengti šaligatvius. Darbai turėtų būti vykdomo dviem etapais. Pirmiausia turėtų būti sutvarkyta atkarpa iki Pramonės gatvės, o vėliau – nuo Pramonės gatvės iki miesto pabaigos. Nors gatvė yra kelio Kuršėnai-Smilgiai-Aukštelkė dalis, tačiau Automobilių kelių direkcija rekonstrukcijai nėra skyrusi nė vieno cento“, – aiškino vedėjo pavaduotojas.
Anot jo, yra parengtas ir atskiras šaligatvių sutvarkymo ir įrengimo šioje gatvėje projektas, kuris atsieitų pigiau nei visos gatvės sutvarkymas ir būtų greičiau įgyvendinamas, tam gal užtektų ir skirtų biudžeto lėšų.
Tačiau pavaduotojas abejojo, ar tai netrukdys vėliau vyksiančiai gatvės rekonstrukcijai.
„Ir gatvės, ir šaligatvių sutvarkymo gyventojai tikrai sulauks“, – žadėjo jis.
- Žirgulio teigimu, šiemet bus baigtos tik Darbo ir Gedimino gatvių rekonstrukcijos.
Tai, kad Daugėlių gatvė bus sutvarkyta, žadėjo ir rajono meras Antanas Bezaras, kuris dar praėjusių metų vasarą sakė, jog viskas priklausys nuo gaunamų lėšų.
Saulius JUŠKEVIČIUS