Užsimota tvarkyti Kuršėnų autobusų stoties peroną 


Paskutiniame rajono Tarybos posėdyje buvo suteiktas leidimas uždarajai akcinei bendrovei Kuršėnų autobusų parkui imti ilgalaikę paskolą ir suteikta garantija Kuršėnų autobusų stoties perono tvarkymo I etapo darbams ir statybinėms medžiagoms finansuoti.


Iš banko paėmus 35 tūkstančių eurų ilgalaikę paskolą, bus tvarkomas stoties peronas.

Pasak Kuršėnų autobusų stotį valdančios bendrovės direktoriaus Vidmanto Šulčiaus, atnaujinus autobusų stotį žvilgsnis nukrypo į peroną.

„Autobusų stotis – kiekvieno miesto veidas, kurį pirmiausia pamato miesto svečiai. Gėda ir mums patiems dėl tokio perono, kuris gadina atnaujinto stoties pastato vaizdą. Teritorija, kur vaikšto keleiviai, asfaltuota, tačiau daugelyje vietų asfaltas ištrupėjęs, išvartė jį ir perone augančio kaštono šaknys. Pirmajame darbų etape planuojame atlikti pagrindinius darbus perone: nuimti seną asfalto dangą, nukasti žemes, pakloti naują pagrindą ir jį iškloti trinkelėmis, įrengti betoninius bortelius, paruošti dirvą vejos sutvarkymui bei panaikinti lauko tualetą, stovintį stoties pakraštyje. Kitame etape numatyta įrengti lauko paviljonus keleiviams pasislėpti nuo lietaus ar vėjo, sutvarkyti augančio kaštono šaknis, aplink sudėti bortelius ir po medžiu įrengti suoliukus keleiviams. Planuojame, kad pastogės turėtų būti įrengtos dar šiemet. Aišku, jeigu tai leis gaunamos lėšos“, – pasakojo V. Šulčius.

Pasak jo, stoties patalpoje, savomis lėšomis, planuojame įrengti išankstinę bilietų kasą, kur būtų parduodami bilietai ne tik į priemiestinius, bet ir į pravažiuojančius tarpmiestinius reisus.

„Žmonėms tai bus patogu, nes į autobusus jie įlips jau turėdami bilietus, nereikės varginti vairuotojų-konduktorių ar patiems bėgioti pasikeisti stambesnes kupiūras“, – tvirtino direktorius. V. Šulčiaus žodžiais, norėtųsi pakeisti ir tvarkaraščius išvykimo aikštelėse, įrengti tablo, kuriame būtų rodoma informacija apie išvykstančius autobusus.

„Tai galėtų būti tablo su bėgančia eilute apie išvykstantį autobusą arba ekranas, kuriame būtų parodomas artimiausią laiko tarpą atvykstančių bei išvykstančių autobusų sąrašas“, –  svarstė direktorius.

Jis apgailestavo, jog šiais dviem etapais nepavyks sutvarkyti autobusų stovėjimo aikštės bei keleivių įlaipinimo aikštelių įvažiavimų, nes tai didelis plotas ir bet kokie dangos klojimo darbai kainuotų nemažus pinigus.

Visi pirmojo etapo darbai turėtų būti baigti iki žiemos sezono.

Saulius JUŠKEVIČIUS

Total
0
Dalinasi
Related Posts